Re: audio

Autor: Fela (magdeburg_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 12:07:54 MET DST

Użytkownik "Chege" <chege_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Problem polega na tym, że jest sobie płyta ESC z dźwiękiem na niej,
> a chcę używać karty SB Live. I pomimo grzebania w biosie, przekładaniu
> SB
> na inne PCI, reinstalowania driverów, efekt jest ten sam: SB chodzi, ale
> do czasu.
> Po około dziesięciu minutach pracy zaczyna piszczeć ( w grach szybciej
> się wiesza,
> CD odtwarza bez zwisów). Nie wiem co jest grane, proszę o pomoc.
> komputer:
> -athlon800
> -grafika: GF 2 MX
> [...]

Witam

Dokładnie mialem ten sam problem na plycie ECS K7VZA
Powodem jest DirectX8.0 (z informacji tam zawartych orginalne steroniki nie
są zgodne z DirectSound
Przeinstaluj system i zainstaluj DirectX7.0

Sprawdz pozatym czy na DirectX8.0 mozesz zmieniac rodzielczosci ekranu grze
Uneral, bo u mnie sie wieszal i jak mozesz to daj mo znac.

Pozdrawiam
Fela