Re: Plik poczty

Autor: si (sitkiewiczm_at_dmbigbg.com.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 10:56:20 MET DST

Użytkownik "Paweł" <pawell2000_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich
> Instalowałem Wina 98 na starym bez formatu .Po zainstalowaniu Outlooka
całą
> dotychczasową pocztę amba wcieła. Skoro nie formatowałem dysku czy można
> dobrać się do jakiś plików i odzyskać strą pocztę i bazę adresów?
> Jeśli można to proszę o wskazówki.
>
> Paweł Ł.

szukaj poprzednich plików plików *.pst.
jeśli znajdziesz to OK, opcja import powinna załatwić problem, ale
miałem taki przypadek że Outlook97 /wstętne bydle/ nie chciał dokonać
poprawnego importu.
Niby coś tam robił, trwało to długo, pokazywał progress importu kolejnych
folderów, na koniec powiedział że jest OK,
ale tak naprawdę nic nie zrobił.
Pomogła instalacja Outlooka2000, bez problemu poradził sobie z importem
amen