Co to może być ? Częściowe zanikane treści w IE i Outlooku

Autor: Boli (boli_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 10:21:43 MET DST

Nie wiem o co w tym chodzi.
Ale mam taki problem może ktoć też coś takiego miał,
uruchamiam IE lub Outlooka i w momenicie przewijania suwakiem
zanika mi częściowo treść stron lub wiadomości tzn. wygląda to tak np.
napisane jest OOOOOO a widać UUUUU obcięte z góry lub z dołu,
pojawia mi się to z powrotem gry myszą zaznaczam fragment tekstu.
Jest to z lekka wnerwiające może ktoś wie co na to poradzić.
WinME, Karta Riva TNT M64, zmiana sterowników nie pomaga na żadnych
to poprawnie nie chodziło.

Z góry dzięki
Artur