niebieski ekranik

Autor: Greg W (muciak_at_crosswinds.net)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 04:42:26 MET DST

Witam :)
Mam problem do rozwiazania i koncza mi sie pomysly. Komp to TB900MHz na
asusie A7V 128MB PC133 i W98se. Otoz gdzie co drugi lub co trzeci raz jak
uruchomie winde pokazuje mi sie znajomy ladny niebieski ekranik po ktorym
moge jedynie wcisnac Ctrl+Alt+Del, tylko ze tekst na nim jest kompletnie
zaskakujacy "The volume that was removed had open files on it. Next time
please check first to see if the volume can really be removed." No i
rozumiem tekst bo znam angielski ale za holere nie wiem skad to sie bierze.
Ten tekst wyskakuje gdy laduje programy ktore ida do systraya tylko ze nie
dzieje sie to przy kazdym starcie. Powylaczalem wszystkie programy przy
starcie ktorych nie bylem pewien, zeskanowalem od virusow. Przejechalem
wszystkim co moglem z Norton Utilities i nic nie znalazlem. Najlepiej byloby
wywalic winde i zainstalowac od nowa ale niestety mam sporo rzeczy na nim
(kompa uzywa w sumie 3 osoby) no i nie mam zabardzo kilku wolnych dni zeby
wszystko spowrotem tam wsadzac wiec jesli sie ktos spotkal z tym problemem
to prosze o pomoc ! Z gory wielkie dzieki !!
Greg
e-mail: muciak_at_crosswinds.net