Re: Idioci ?

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 01:23:16 MET DST

> Idioci ?
mowisz o sobie?

> Niestety podczas organizacji akcji AntySPAM wykryliśmy jeszcze jedną
chorobę
> związaną ze spamem - kretono-pomyleno-spamiaro :)
co??? (patrz na poczatek maila)

> Chodzi o to że duża część interneutów ma POMYLONE - CHORE POJĘCIE o spamie
> !!!
np. ty

> Spamem nazywamy WYŁĄCZNIE niechciane / niezamawiane REKLAMÓWKI lub FAŁSZ.
spam to ogolnie niechciana poczta, a ten mail wlasnie, wyzywajacy nas od
idiotow uwazam za niechciany (btw, czy zglaszajac to tobie spowoduje, ze
zaczniesz zwalczac samego siebie???)

> Jeśli list nic nie reklamuje, nie przynosi komuś bezpośrednich korzyści
> (każdy list wysłany pośrednio przynosi komuś korzyści np. TPSA) - a tym
> bardziej JAK DZIAŁA W DOBREJ sprawie NIE JEST SPAMEM.
przyklad - kolega uslyszal o nowym groznym wirusie, wyslal wiadomosc do
wszystkich znajomych z ksiazki adresowej z prosba, aby przekazali dalej. Ci
przekazywali kolejnym znajomym, tamci kolejnym... Wirus sie nie pojawil,
nigdy go nawet nie bylo, choc sam fakt szerzenia paniki, wysylania ostrzezen
i generowania zbednego ruchu w sieci mozna nazwac wirusem (czyz nie
dokladnie to samo robia niektore wirusy rozprzestrzeniajace sie droga
pocztowa? - po prostu sie rozsylaja, nie majac nawet zadnego destruktywnego
kodu).
Wiec powiedz mi, czy ten mail wyslany "w dobrej wierze" nie byl spamem???

z drugiej strony, jesli bede ci pisal codziennie 100 maili z zyczeniami
swiatecznymi, urodzinowymi, itp. (na najblizsze 100 lat) to czy to bedzie
spam? - przeciez bede dzialal w dobrej wierze, bo bede chcial ci sprawic
przyjemnosc (moze poprawic humor lub rozweselic) a jedyna korzysc jaka
osiagne to satysfakcja z wypelnienia dobrego uczynku

Ale tez nikt nigdy jej nie traktowal zbytnio powaznie (czy slyszales kiedys,
zeby w Polsce internet zamarl choc na jeden dzien???).

> Jeśli ktoś oskarża akcje antyspam o spamowanie
> TO NIECH SIĘ IDZIE LECZYĆ !!!
jakiego polecisz mi lekarza? moze urologa?

> ZERO LOGIKI !!!
w twoim mailu

> ALBO LEPIEJ - niech od razu kopnie w kalendarz bo przy takiej logice w
> takich czasach to niewiele ma szans :)
posluchaj siebie i zastosuj powyzsze zdanie

> Tak jakby ochronę środowiska oskarżać o degragacje środowiska :)
Wiem, ze masz szlachetne zamiary, ale nie porownuj sie do ekologow, bo to
tak, jakby porownywac miss universum do zuzytej ku... z syfilisem (zgadnij,
kto tu jest miss universum)

> W centrum http://antyspam.hitnews.pl umieściliśmy WIARYGODNĄ definicje
> spamu...
kto ja uwiarygodnil? bo rozumiem, ze skoro jest wiarygodna, to nie jest
wymyslona przez ciebie, tylko zaczerpnieta z jakiegos slownika, etc...

Po obejrzeniu twojej strony mam wrazenie, ze masz nie wiecej niz 14 lat
(popraw mnie jesli sie myle) i jestes mlodym gniewnym (a raczej zagniewanym
mlodocianym) buntujacym sie na caly swiat i pragnacym zaistniec w
internecie. W akcje udalo sie chyba wkrecic tylko kilku rowiesnikow (do
chwili obecnej 16 osob - niezle :-)) widzacych w tym niezla zabawe
Zycze jednak powodzenia, moze kiedys dzieciece marzenia przerodza sie w cos
ambitniejszego

PS moze zignorowalbym twoj post, jak zrobilem to z poprzednim, ale nie
lubie, gdy ktos wytyka mi brak logiki

pozdraviam serdecznie

raku