Re: Jak odzyskać dane z dysku ? Prośba o pomoc - Pilne

Autor: Smoq (smoq_at_poland.com)
Data: Fri 20 Apr 2001 - 00:46:16 MET DST

Użytkownik Adasiek Zwierzaczek <podolany_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:chomik.9bhcv3.3vvhuvh.1_at_nie.dzisiaj...

> Użytkownik "Wonder" <wonder34_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
> [...]
>
> jezeli nie formatowales tych partycji, to dane sie na pewno uda odzyskac;
> nawet sformatowane powinny pojsc bez problemu; tylko uwaznie czytaj
> komunikaty programu ;))

Niestety nie jest to do konca prawda. Fdisk (z W9x) przy probie zakladania
partycji pisze po pierwszym sektorze kazdego cylindra dysku, ktory aktualnie
nie nalezy do zadnej partycji (w chwili gdy na ekranie jest komunikat:
sprawdzanie spojnosci dysku). Jesli byly usuniete partycje i zalozone od
nowa, to kazdy 1-szy sektor na glowicy 0 kazdego cylindra dysku bedzie
wypelniony znakiem F6h.

Smoq