Re: VIA KT133 i KT133A

Autor: mizs (mizs_at_radiohead.neostrada.pl)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 17:59:34 MET DST

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> wrote in message
> Hi,

> Dokładnie tak.

> Możesz, ale musi wtedy pracować z magistralą 200 (czyli wymaga
odblokowania
> mnożnika, aby osiągnąć tę samą częstotliwość). Wniosek: lepiej kupić
wersję
> na szynę 200 MHz DDR.

No wlasnie tez mam tu pewien problem ;> Nie wiem czy to do konca prawda i
szczerze mowiac nie badalem sprawy zbyt doglebnie ale np. na swoim a7v moge
ustawic FSB133/PCI33 -- fakt, ze nie probowalem tego robic. Oczywiscie po
wlozeniu na plyte z kt133 athlona fsb266, procek nie bedzie na defaultach
chodzil jak powinien (bo oficjalnie kt133 nie obsluguje fsb266), na kt133a
bedzie chodzil z automatu :>. I tu jest chyba zasadnicza roznica miedzy
chipsetami (reasumujac: moim zdaniem pojdzie na kt133 po przezworkowaniu,
przynajmniej na a7v)... mam nadzieje, ze wyrazalem sie jasno, poprawcie mnie
jesli sie myle ;>

pozdrawiam,
pawel