Re: Fujitsu 40GB

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 15:46:48 MET DST

> Poza tym nie napalbym sie tak na Fujitsu, to jest totolotek. Z ostatniej
> partii niektóre dyski mialy wibracje i piszczaly w czasie pracy.
> Serwis: "Nie jest to podstawa do wymiany".

Zdaje sie ze mam wlasnie taki model. Piszczy "wysoki dzwiek" przy
odczycie/zapisie (w niektorych miejscach). Ale kupilem go w styczniu, wiec
chyba nie zalicza sie do "ostatniej partii". Zreszta na poczatku nie mial
tej wlasciosci.
A o co chodzi z tymi wibracjami ? Cos w stylu: poloz reke na biurku a
poczujesz kiedy hdd czyta ?

W sumie to mi to nie przeszkadza, wazne zeby nie padl. A pisk jest mniej
uciazliwy niz skrzeczenie seagate'a...

> JaKo

DW