Re: SOLTEK SL-75KAV-X a pomiar temperatury procka...

Autor: HK (hk_at_kr.onet.pl)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 12:30:55 MET DST

Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro_at_skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości
> Testuje ta plyte - chyba zle wskazuje temterature procesora.
> Zarowno BIOS jak i program monitorujacy wskazuje do 76st.
> Nie wydaje mi sie, zeby tyle mial - radiator jest cieply ale nie
> goracy - mozna trzymac w rece.
> Drugi czujnik przyklejony na boku radiatora wskazuje <> 45st.
>
> Przy okazji - czy ktos krecil Athlona 850 na tej plycie?
>
> Ustawiony na 10x100 staruje i melduje bledy BIOSu i koniec.

Radzil bym ci szybko rozwiazac ten problem , poniewaz Soltek 75KAV ma chyba
najlepszy pomiar ze wszystkich plyt pod AMD D/A( termistor dobrze przylega
do spodu procesora - mozna jeszcze go przesmarowac pasta termoprzewodzaca -
w innych plytach wystepuje 4mm szczelina powietrzna ).Aha uwzglednij jeszcze
ze temp.na spodzie procka nie rowna sie tej na jadrze(mysle ze jest nizsza o
ok.5-10C). Wyglada na slaby kontakt radiatora z prockiem.

HK