Re: Asus A7V133 z RAID

Autor: ArtJot (ajarzeb_at_gmina.praga-pn.waw.pl)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 11:02:23 MET DST

Tu sie zagalopowalem, ale i tak nie widzialem ani nie slyszalem o A7V133 z
dodatkowym kontrolerem bez RAID'a. (moze kiepsko sie orientowalem w tym
temacie bo RAID na plycie mi niepotrzebny)

> Ja tylko tak pro forma: to, ze jest Promise (czy np. hpt), wcale nie
> znaczy, ze tam jest RAID (vide: Abit BE6-II, ktory ma hpt370 i nie ma
> RAIDu, a taki Abit BX133-RAID - ma). Jesli sie nie myle, to to jest
> kwestia odp. BIOSu (do Promise'a/hpt) - ale specjalista od tego nie
> jestem, zatem moze ktos sprostuje?

Sa dwie wersje chipsetu HPT370 z i bez obslugi RAID i wydaje mi sie, ze bios
nie ma tu zbyt duzo do gadania. Ale specjalista od tego tez nie jestem.

pozdrawiam
ArtJot