znikanie napedu w win98se

Autor: Robert Sawicki (robin_at_mago.pl)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 11:04:18 MET DST

Witam.
Po niedawnej reinstalce systemu mam dziwny problem. Znika mi cd-rom
podlaczony jako secondary master (jedyne urzadzenie na tasmie). Po
wywaleniu kontrolera twardyskow i restarcie jest on widziany...do
nastepnego restartu. Pozostale urzadzenia zawsze sa widoczne.
Ciekawostka: mam tez win2k i tam ten problem nie wystepuje. Mam 1
twardysk podlaczony jako primary master i 2 kolejne do kontrolera
ata-100 (promise, plyta to Asus CUBX-E [opisana jako L, ale ma
kontroler, dziwne...]). Na poprzedniej plycie (Asus P3B-F) tego problemu
nie mialem. Thx za wszelkie sugestie.
Aha, znikajacy naped to Toshiba SD-R1002 (combo CD-R, DVD)
Robin