Riva TNT2 M64 Problem.

Autor: Paul Luck (paulluck_at_bb.home.pl)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 10:46:29 MET DST

Sprawa jest dosc ciekawa.

Jest sobie karta na ukladzie Riva TNT2 M64 32MB, na plycie z MVP3 dziala
wszystko jak ta lala, a na plycie z LX i BX wszystko niby dziala ale po
wystartowaniu jakiejkolwiek gry komputer wisi na calego (mysz sie nie rusza
i pomaga tylko reset na obudowie). Ale to nie jest jeszcze najlepsze,
najlepsze jest to ze w tym samym kompie w ktorym nie dziala TNT 2 bez
wyjscia tv to taka sama Riva tyle tylko ze z wyjsciem tv dziala bez
problemu!!!!!
Sprawdzalem chyba z 5 roznych komputerow i 6 kart od roznych producentow i
rozne wersje sterownikow pod W98 i W ME!!!!!

Pomocy!!!! Mam jedna karte bez TV i mam ja gosciowi zamontowac pod LXa, a
ona nie dziala!!!!! Dziala natomiast moja taka sama Riva z TV!!!! C to moze
byc???

Pzdrawiam i prosze kopie maila na priva!

Pawel.