Re: Klika banalnych pytan pytan ...

Autor: Adam Czajka (adamc_at_snn.com.pl)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 10:27:53 MET DST

Hej!

Nie wiem jak na Abicie, ale na moim Solteku mozna
ustawic beeb po przekroczeniu ustawionej wczesniej
temperatury i halt systemu po przekroczeniu kolejnego
progu.
ad.1 jesli przekroczysz temperature, ktora jest
bezpieczna dla twojego procesora i bedziesz ja
utrzymywal przez dluzszy czas.
ad2. tak, ale bez cudow i innych orbow.
ad3. powinna, ale po co?
ad4. ja mam PIXELVIEW GTS 32MB i sobie chwale, nie mam
konfliktow, a osiagi przy duronie 750MHz:
3dmark2000 - 6145
3dmark2001 - 2482
a nie robilem zadnych cudow ze sterownikami i konfiguracja,
jak na karte za 680zl to chyba niezle.
ad5. ja podpialem do U100 starego HDD Seagata 428MB
i CD Samsunga 24X, a na drugim kanale mam Seagata III 20GB.
Wszystko chodzi dobrze.
ad6. nie wiem.

pozdrawiam
Adam