Re: Dla tych ktorzy kupuje nowe HDD

Autor: Robert Polkowski (polak_at_pa177.siedlce.sdi.tpnet.pl)
Data: Thu 19 Apr 2001 - 09:26:10 MET DST

Użytkownik "TZD" <tzd_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Mcmarti" <mcmarti_at_box43.gnet.pl>

> Nie tylko wegierskie ibm padaja.
> moj ibm dtla 30.7 GB made in philipines padl - pojawily sie 4 bad sektory,
> reklamacja, "wyzerowanie dysku" i program serwisowy ibm juz nie pokazuje
> bledow.
>
> tylko czy ja moge takiemu dyskowi zaufac.. chyba nie.
>
> Pozdrawiam
> TZD

Te pierd..... programy serwisowe zawsze pokazuja, ze jest OK.
Moj ibm dtla 30G (made in philipines) po 6 miesiacach pracy ni z tego owego
zaczal
glosno krecic, pewnie padly lozyska i co raz bady naprawia.
Program serwisowy oczywiscie twierdzi, ze jest wszystko w calkowitym
porzadeczku, chociaz przy tescie powierzchni naprawial bady :)).
Czekam teraz na calkowity pad :))).
Nastepny dysk to nie bedzie juz ibm, chociaz zaluje bo ten jest (byl)
cichy i szybki.

--
Robert Polkowski  polak_at_ask-blonie.prv.pl   www.ask-blonie.prv.pl