Pytania o wentylator na procesor

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 19:09:01 MET DST

Bylem zmuszony kupic nowy wentylator na procesor (Celeron 400 bez przejsciowki),
bo stary krecil sie z coraz mneijsza predkoscia (czyszczenie i smarowanie nic nie
pomoglo). W sklepie dali mi jakiegos noname'a wraz z radiatorem, ktory okazal
sie byc zbyt duzy (ok. 1 cm), stary miesci sie idealnie na procesorze a nowy
nawet zaczepia o jakis kondensator. Na opakowaniu jest: AMD Duron. Wiec
pytanie: czy wentylaotry (wraz z kondensatorami) sa rozne dla roznych
procesorow? Czy po prostu mam taka glupia plyte? Acha, i czy da sie kupic sam
wiatraczek bez kondensatora?

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /