Detonatory

Autor: Leszek Wadas (leswad_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 16:20:30 MET DST

Witam !!!
Jestem szczesliwym posiadaczem karty Hercules 3D Prophet II MX.
Katra chodzi swietnie na standardowych sterownikach, ktore otrzymalem razem z ta karta
(wersja 6.35, ale nie jestem pewny). Slyszalem, ze sterowniki do tej karty nie sa
najlepszej jakosci i lepiej zainstalowac detonatory. Moje pytanie brzmi ktora ich
wersja jest najlepsza do tej karty? Mile widziane rowniez skad mozna ja sciagnac.
Z gory dziekuje za odpowiedz.

e-mail: leszek_at_vlo.torun.pl
gadu-gadu: 699462