Re: celeron 566 vs 850

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 15:40:59 MET DST

Użytkownik "Drookash" <byczektom_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> LUDZIE skąd wy takie temperaturki macie ???
> Na moim 566_at_850 przy (uwaga) 1,85V mam max 40C, a podczas spokojnej
sielanki
> windowsowej jakieś 24-26C.
Jaka plyta i jak mierzysz z diody w procu czy jakims zewnetrznym czujnikem
(jest np na gigabyte), 24-26 to u mnie ma chipset przy starcie wiec szczerze
mowiac twoje dane sa zdziebko niewiarygodne. a co do 1.85V - nie startuje na
mniej ? To tym bardziej twoje dane termiczne sa dziwne, z reguly im wieksze
napiecie tym proc sie bardziej zgrzewa.

> Faktem jest wentylek GoldenOrbik

tez mam
> i mały 12-to centymetrowej średnicy wentyl
> z boku obudowy :)
>
> Tak przy 44C to się wykaszania :(
Tym bardziej swiadzczy to zle o twoicj wynikach bo Cel wytrzymuje 90C (tako
Intel rzekl ;-))

Piotr Traczykowski