Re: Czy ktos z grupowiczow ma MBo Microstar MSI 6163 Pro [BX/Slot1]???

Autor: AlexPP (alexpp_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 14:13:23 MET DST

Dnia Wed, 18 Apr 2001 09:49:18 +0200, "TomeG" <tomeg2_at_kki.net.pl>
napisał(a):

>Jak juz napisalem w topicu [17 kwietnia 2001 12:06]:
>Ktore markowe plyty na BX'ie zle wspolpracuja z GTS'em ???
>uwazam, ze MSI wypuscila krotka serie 'felernych' 6163 i sie do tego nie
>przynala. Bo FAKTEM jest, ze coraz wiecej ludzi zglasza jakies problemy,
>ktore mieli po zmianie karty na GeForce'a. I FAKTEM jest, ze sa ludzie
>ktorzy nie mieli problemow z ta plyta i jej bronia. Jaki wniosek. Albo
>jest dosc awaryjna, albo czesc z nich ma jakis feler (ja wlasnie taka
>mam).

A jaki masz tam procesor? Czy masz na którymś scalaku niebieską
naklejkę z dużą literą "C"?

Bo jeśli masz coppermine'a i nie masz tej naklejki (u mnie właśnie tak
było), to może tu tkwi problem?

Pierwsze partie tych płyt (bez tej naklejki) zdaniem producenta nie
były przystosowane do pracy z procesorami coppermine. Jednak jakimś
cudem na wszystkich koperki działały. Być może to "nie przystosowanie"
wiązało się właśnie z problemem z rozdzielaniem zasilania? I teraz
właśnie zaczęło się to ujawniać, jak ludzie sobie koperki posadzili i
do tego jeszcze GTSy...

>Nie chce tego doczekac, wiec powiedzcie mi jaka plyta z mozliwoscia
>podkrecania [moze byc BX ](ale nie Asus itp. - kasa) bedzie PRAWIDLOWO
>wspolpracowac z Leadtekiem GTS2 ??? Heja.

Ciężko mi coś doradzić - jak kupiłem właśnie asusa cusl2-c i jestem
bardzo zadowolony. Wszystko działa odrazu stabilnie, procek się
ślicznie kręci, agpx4 działa jak złoto.... W zasadzie nie jest taka
strasznie droga - 650. Jeśli chcesz czegoś bezproblemowego, to napewno
odpadają via (wiem, wiem - wielu osobom działa dobrze, ale chyba nikt
nie będzie mi udawadniać, że statystycznie jest z nimi mniej problemów
niż z bx?). Pozostaje 815ep i bx. Ja wybrałbym 815ep - to jednak
bardziej przyszłościowe rozwiązanie... Ceny 815ep zaczynają się od
około 500 zł. Moim zdaniem warto dołożyć te 150 i kupić asusa -
oszczędzisz w zdrowiu :)

--
   .AlexPP  mailto:alexpp_at_go2.pl    ICQ# 63156896