charakterystyka kart dzwiękowych

Autor: AGA BLONDASEK (aga.blondasek_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 15:14:12 MET DST

Witam !
Nazywam sie Aga, jestem pierwszy raz w internecie i potrzebuje pomocy. W czerwcu mam
oddac prace dyplomowa na temat kart dzwiekowych. Nie mam nikogo kto mogl by mi pomoc,
wiec licze na zyczliwosc i wiedze ludzi chetnych mi udzielic pomocy. Moja wiedza na
temat komputerow jest maluska, wiec wiadomosci prosze podawac w jak najprostrzym jezyku.
(moj kolor wlosow jest wprost proporcjonalny do mojej inteligencji) Napisze wiec co by
mnie interesowalo:
 - powstnie pierwszej karty( jaka to byla karta i co potrafila)
 - do czego te karty sluza i za co odpowiadaja
 - budowa i zasada dzialania
 - jakies zdjecia (bo nawet nie wiem jak taka karta wyglada)
 - szkice techniczne
 - ewentualnie adresy stron www na ktorych znajde konkrety
I wogole wszystko co wiecie na ten temat.

Odpowiedzi prosze przysylac na mojego mejla: aga.blondasek_at_wp.pl

Sposobem podziekowania wam bedzie moje zdjecie w bikini ;)