Re: PENTIUM II 400- N I E D Z I A Ł A

Autor: Marcin Stryjski (marcin_stryjski_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 12:34:28 MET DST

Adam wrote:

> 1 - wyczysc bios zworka CCMOS
> 2 - jak to nie mozesz podlaczyc glosniczka ? Dlczego ?

tez mialem tak sytacje wszystko bylo ok podlaczone lacznie z glosniczkiem i
nic!!! zadnego odglosu ani obrazu na monitorze. A wszystko chodzilo: proca,
k.raficzna,RAM, HDD bylo slychac ze chebluje diody na klawiaturze tez sie
zapalaly.
zostawilem ta plyte w spokoju, lezy teraz w kacie :)) Moze znajdzie sie
jeszcze 5 minut dla niej