Re: Zasoby systemowe

Autor: Jano (psidorow_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 10:58:23 MET DST

> Masz cztery rozwiązania:
> 1. Dodać pamięci i zwolnić trochę miejsca na dysku
> 2. Zmienić system operacyjny
> 3. Zmienić przeglądarkę (Opera takich problemów nie robi)
> 4. Unikać otwierania tylu okien IE na raz.

Heh,szczegolnie rozwiazanie nr 5 jest polecane...Rozwiazanie typowo
informatyczne,nie ma co...
Polecam zainstalowanie Internet Explorera 5.5 SP1-koniecznie tej wersji z
service packiem 1 pod WinMe-Millenium w swej pierwotnej wersji mialo
skrzaczone zarzadzanie pamiecia.Ew jeszcze niektorzy radza najnowsza Java
VM,ale nie wiem,czy nie jest ona razem w pakiecie z IE5.5 SP1.To wszystko
jest do sciagniecia z polskiego serwera ftp.pitow.wroc.pl (chyba tak:-)
Powinno pomoc-tak mowi Microsoft:-))))
Jano