Re: Czy bedzie chodzić - proszę o szybką odpowiedź???????

Autor: Pilu (pealoo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 00:53:53 MET DST

> W/w zestawik z Ati Rage 128 chodzi a czy po zamianie na Radeon-a zasilacz
> 200W wytrzyma?
> Jakie są opinie ekspertów?
eee, nie jestem ekspertem, ale mogę Ci poradzić, żebyś sobie to sam
sprawdził.
Jeśli masz amperomierz w domu i podstawowe wiadomości z zakresu elektryki
(nie wkładaj palców gdzie Ci nie miło ;-) to wepnij miernik w obwód (radzę w
zero) i zobacz ile zżera. Nie wiem ile taki radeon pochłania, ale jesli
miernik podłączony do obwodu pierwotnego 220V wskaże 0,5A , to myślę że z
powodzeniem możesz wkładać tą kartę.
Sprawdź najpierw gdzie jest zero i fazy lepiej nie tykaj.

Pilu