Nagrywarka, i kilka ¿eczy zwi±zanych z

Autor: "Ten
Data: Mon 16 Apr 2001 - 23:52:58 MET DST

Mam Cd-rom, nagrywarkê i twardziela. No i jak to pod³aczyæ? Pod³±czy³em
twardziela do pimady master, a cd-rom do primady slawe. Nagrywarka
poszed³a do secorady master. Mam napisane, ¿eby nagrywarkê pod±czyæ jako
master, no i tak zrobi³em. Jak siê pyta³em go¶cia z serwisu to
powiedzia³ ¿e niekoniecznie tak trzeba pod³±czaæ bo z tym to ró¿nie
bywa. Mam nagrywarkê Teaca i wypali³em w sumie 8 p³yt. Dwie siê
spiepszy³y. Jedna w 80%, a druga w 17%. Co robiê ¼le? U¿ywam Nero. Mo¿e
napiszê jeszcze jak te p³ytki mi siê spiepszy³y. Otórz urzycie bufora
odczytu powoli spada³o i jak spad³o do zera, to zacz±³ spadaæ bufor
nagrywarki. Nic w tym czasie nie robi³em, wogóle odszed³em od compa.
Wydaje mi siê i¿ chyba mam b. cienki twardziel (4,3GB), ma chyba bardzo
s³aby transfer i to wszystko jego wina? Co o tym s±dzicie?
No i musicie wiedzieæ ¿e jestem beginierem i nic nie wiem na temat pio
(np:4) mo¿e kto¶ mi przybli¿y w±tek?
Czy kto¶ uszkodzi³ sobie nagrywarkê owerbufingiem i czy teac 8/8/32
obs³uguje DAW?
Za ewentualny odzew dziêkujê, pozdrawiam

--
<http://www.paranauki.z.pl/> Oficjalna strona grupy pl.misc.paranauki
... niekazda istota moze byc niewolnikiem ...  [alians]