Re: nieudany Bios upgrade A7V

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 22:07:34 MET DST

Dziś wyjęłam i odinstalowałam kartę dżwiękową,
była w slocie 4 i uzywala przerwania 9.

czyli wspolnego dla USB x2, ACPI IRQ holder, SCI IRQ dla magistrali ACPI.

Aha na grafie jest wiatraczek i nie grzeje sie jakoś strasznie.
jak na razie katuję kompa od rana:
Unreal, Corel, Gimp, 2xIE, OE, Word i bez zwisu :-)),
ale zobaczymy co będzie dalej.

Bios 1007, którego probowalam uzywać do upgradu byl prosto
od ASUSa z taiwanu, aflash tez, wiec nie rozumiem skąd problem.

Czy moze trzeba tak jak koledzy upgradować malymi krokami
 tzn. kolejne wersja po sobie nastepujęce. Zamiast od razu skok
z 1004D do 1007?

Pozdrawiam Anka