Re: Duron VS. Celeron - moje konkluzje

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 19:28:32 MET DST

Niejaki(a) MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
olsnienia i napisal:

> Zdecydowanie masz fuksa :)

I sie bardzo z tego powodu ciesze :) albo to po prostu moje szczescie do
wybierania sprzetu nie super wydajnego, ale sprzetu jednak wytrzymalego
:) dyski mam dobrej serii (Seagate U4/U10), dvd i cdrw mam switnych firm
(teac i pioneer), cdrom juz nie jest taki super wytrzymaly wg. tej grupy
(asus 45x) jednak hodzi caly czas, duzo czyta i caly czas wsio ok :)
Klawiaturzeni e odskakuja klawisze... mysz tez wytrzymala, monitor
swietny, grafa... no moze byc (tnt2... lepszy bylby matrox g400/450). Po
prostu - nie wydany ale wytrzymaly :) Mam uptime 5 dni :) Jeszcze do
srodowej nocy pochodzi ;)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|