Re: TVOUT w GeForceMX/SVHS

Autor: HUNTER (hunter_at_poland.com)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 19:21:04 MET DST

On Tue, 17 Apr 2001 18:08:20 +0200, "Kaktus" <kaktusak_at_box43.gnet.pl>
wrote:

>Witam
>Mam problem z wyjsciem svhs w karcie Asus 7100(sterowniki to firmowe asusa
>6.31b)
>Na composite mam normalny obraz, na svhs (kabel orginalny z kartÂą +takie
>pudelko rozgaleziacz z jednej strony euro,z drugiej s-video,composite,dwa
>cinche audio) widac jakies czerwone przebicia,obrazu wlasciwie nie da sie
>ogladac
>Nie wiem czy jest sens walczyc o ten svhs(telewizor to 20' elemis),czy tez
>nie bedzie sie duzo roznil od composite?
>Sluzyc to ma glownie do filmow
jak do filmow to duzej roznicy na 20" nie bedzie, ale ja mam 29" i na
svhs to jest juz duza roznica, przy rozdzialce 800x600 moge spoko
czytac literki z windows commandera na TV, a na zwyklym composite
wszystko bylo rozmyte...
chociaz, dla filmow to dobrze jak rozmywa ;)))

--
HUNTER