Re: Ati i savage

Autor: Przemysław Raczek (przemek_at_radiozet.com.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 18:03:26 MET DST

GLide napisał(a) w wiadomoœci: ...

>ATi - dobra jakosc obrazu (choc dla Savage/creative tez powinna byc
>niezla) Podobna wydajnosc, producent, ktory istnieje i od czasu do
>czasu zapodaje nowe stery, niezly OGL (to jak ktos chce sie czaem
>obawic grafika w troche inny sposob:-)

no nawet dziala w 3dmax czego nie mozna powiedziec o OpenGL na Savage4
(które mialem do niedawna).
Poza tym ATI bedzie sporo szybsza w 32 bitowych trybach D3D.
Stabilne sa obie (to nie jakies NonameVidie).
Do fury polecalbym na dziendobry Rage128 Tweaker - nie tylko z powodu
tweakowania - niektóre opcje beda tylko tu.
Nie wiem jak na tym Creativie bedzie, ale na ATI masz dobre wyjscie SVHS
(no lepsze ma moze Matrox).
BTW. Zobacz czy masz na tej ATI kosc Theather; powinna byc, jesli nie ma
- a tak sie czasem zdarza - to nie bierz.

pozdrowionka

przemek