Re: S3Savage vs Riva128 vs Voodoo1

Autor: gabryhh_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 17 Apr 2001 - 17:28:43 MET DST

stawialbym na voodoo 1, nie wiem czy benchmarki najlepsze ale mialem te trzy karty i generalnie voodoo chodzil najbardziej niezawodnie nie mowiac o jakosci textur, slabym punktem tej konfiguracji bedzie ogladanie filmow

> co do rivy128 to bede sie mogl zaniedlugo wypowiedziec poniewaz
> dokonalem dealu polegajacego na wymianie mojego V3 2000 pci na rive zx
> 8mb AGP + V2 12 Diamond :)

hmmm, nie wiem czy bedziesz mial w ogole cos do powiedzenia bo mi taki zestaw chodzil fatalnie, albo nie bylo widac voodoo, albo cos tam i tak w kolko

pozdro ghh

THC powered