Re: cas2

Autor: GJ (jurczakg_at_polbox.com)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 11:22:05 MET DST

> Tak i tak. Tańsze no-name zazwyczaj są CAS 3, droższe firmowe często CAS
2.
> Na naklejce na pamięci powinno pisać, jakie jest CAS danego modułu.

To sa tylko pobozne zyczenia :-), a juz zapytanie o to sprzedawcy powoduje u
niego powstanie "kwadratowych" ze zdziwienia oczu.
Na kostkach "noname" oprocz napisu PC133 niczego innego sie nie uswiadczy,
ale mozna szukac kostek 7ns lub co najwyzej 7,5ns (te ostatnie chyba
przewazaja). Szczytem (jak dla mnie) sa 8ns PC133. Sam mam PQI 7,5ns i wbrew
ogolnej opinii o noname dziala na 2-2-2 przy 140MHz.

PZDR
Grzegorz Jurczak