Re: Klopoty z RAM'em ...

Autor: -=Wojtek=- (wojtewaw_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 11:05:11 MET DST

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3ADC03CF.AC26DA08_at_iname.com...
> Hi,

> Hu hu, co to za producent??? :)

SHUTTLE AK 10 socket a

> Przede wszystkim odradzam karty SB, one często fatalnie działają z
> płytami na układzie VIA. Po drugie polecam Load BIOS Defaults w BIOSie.
> Po trzecie, poeksperymentuj z trybem DMA dysków (włącz jeśli jest
> wyłączony, wyłącz jeśli włączony).

i w biasie wydaje mi sie ze lezy problem.ale mam pytanie ...
Czy jak uruchomi po raz pierwszy komputer (calkkowicei po raz pierwszy,
zaraz po zlozeniu)
to czy BIOS Defaults roznia sie czyms od tych ktorr sa ustawione po raz
pierwszy?

--
Pzdr
Wojtek