Jak odzyskać dane z dysku ? Prośba o pomoc - Pilne

Autor: Luk_at_s
Data: Tue 17 Apr 2001 - 09:33:35 MET DST

Witam!
Problem jest następujący dysk 2GB miał dwie partycje w FAT32 podzielone
równo fdiskiem po 50%. Programem antyvirusowym z pakietu Norton Utilities
przygotowałem 4 dyskietki ratunkowe na innym komputerze i program te
utworzył te dyskietki ratunkowe i zapisał na nich bootblock i partition
table z tego dysku twardego na którym były te dyskietki przygotowane a
następnie zastały te dyskietki uruchomione na komputerze gdzie znajdował
się ten dysk 2GB i program zaaktualizował ustawienia partycji z tamtego
dysku na którym była dyskietka tworzona. i teraz na dysku 2GB jak
uruchomiłem fdiska pokazywał takie ustawienia:
4 GB
6 GB
8 GB
12 GB
a są to ustawienia partycji tego dużego dysku.
Zrobiłem tak:
uruchomiłem fdiska i zdjąłem te partycję, założyłem takie jak początkowo
były czyli dwie partycje po giga i NIE FORMATOWAŁEM tych partycji bo
myślałem że odzyskam dane ale niestety, po założeniu takich parycji jakie
były na początku nie mogę wejśc na te dyski - komunikat niewłaściwa ścieżka
odczytu - przerwij , zrezygnuj, ponów.
I mam pytanie jak dostać się do danych na tym dysku są to bardzo ważne dane
na których zależy mi. Jaki program lub narzędzie co robić. Proszę o POMOC .