Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 17 Apr 2001 - 01:15:14 MET DST

> Co robią? Intel i AMD "podkręcają" swoje procki? To ciekawe...

Nie tylko podkręcają ale i skręcają na niższe częstotliwości.

> Jak Ty rozumiesz to słowo, bo ja go rozumiem tak, że chodzi
> tu o pracę procka POWYŻEJ nominalnych warunków pracy.

A firmy jak AMD czy Intel taktują nominalnie większość swojich
procesorów na sporo poniżej ich wytrzymałości.

> A o nominalnych warunkach pracy decyduje producent procka,
> wiec wyrażenie "Intel/AMD podkręca" brzmi nieco idiotycznie :-)

Idiotycznie to brzmią Twoje wpierania ludzią, że to co powie Intel
czy AMD to 100% prawdy i inaczej być nie może.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\