Re: Kompatybilnosc AMD + VIA z softem?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 11:23:46 MET DST

Niejaki(a) Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal olsnienia i napisal:

> Przy nastepnym padzie zanotuje.

chodzilo mi o program ;)

> Athlon 850_at_850, ECS K7VZA, 256MB RAM, Matrox G200,
> Fujitsu MPE3273, siec 100Mbit.
>
> Sprzet chodzil przez pare dni po odpaleniu bez zajakniecia,
> az nagle mu odpieprzylo.

moze przebicia na sieciowce? u mnie tak bylo u kumpla, gdzie jest inna
"podsiec", niepodlaczona do glownej... byly przebicia na kablu. wj ednej
chwili poszly 3 sieciowki, a przez tym caly czas cos sie wyrypywalo...
po tym jak sieciowki zostaly z kompow usuniete - wsio ok. albo tez
pamiec jest felerna...

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________WWW: http://www.cedeki.w.prv.pl/ _____________#tychy_|