Re: Temperatura procesora i nie tylko

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 16:52:41 MET DST

"Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala" <jojoro_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Jaka powinna byś temperatura procesora C633_at_790?
> U mnie wynosi ona "w stanie spoczynku" 28-30C a podczas maksymalnego
> obciązenia (3godz testu) 40-42C.

cud, miod i maliny ;-))))))))

> Natomiast temperatura "systemowa(??)" (wewnątrz obudowy) mieści sie w
> granicach 28-32C. (Obuddowa zamknięta).

spoko
jak duza obudowa, co masz jeszcze wsrodku grzejacego (grafika, barracuda
;-))))
jak z poadkiem w obudowie
czy kable nie przeszkadzaja w obiegu powietrza w
obudowie jak tak to poupinaj je razem zeby nie przeszkadzaly

> Czy wszystko jest OK? Nie powinno być chłodniej?

jak najardziej ok
chlodniej nie musi byc ogulnie jak jests stabilnie to wszytko ok

Krzysiek