Re: Hyperion - internet osiedlowy - kto korzysta?

Autor: Witold Jamroż (elwitjam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 14:38:00 MET DST

Cześć !

Jestem użytkownikiem Hyperiona od września ub. roku. Z usługi jestem bardzo
zadowolony i niezupełnie zgadzam się z opinią grupowiczów. Pisząc
niezupełnie-mam na myśli jedynie przeciąganie terminu realizacji umowy. W
moim przypadku termin ten przesunął się o trzy miesiące i sądziłem, że
wtopiłem150 PLN (tyle wynosiła zaliczka), jednak firma zrewamżowała się tym,
że dała mi możliwość korzystania z Internetu przez trzy miesiące gratis.
Nieprawdą jest, że od razu trzeba wpłacić 750 PLN. Ode mnie też tak chcieli,
ale powiedziałem, że mogę dać tylko zaliczkę w wys 150 PLn a resztę po
uzyskaniu dostępu. Zgodzili się. Mało tego ale przy podpisywaniu umowy
definitywnej zarządałem dopisania dodatkowego punktu, że do końca 2003 roku
abonament nie wzrośnie więcej niż o stopień inflacji, na co przystano.
Z łaczem do obecnej chwili nie mam żadnych problemów i jestem przekonany, że
ze spokojnym sumieniem mogę polecić firmę HYPERION jako kunkurencyjnego na
naszym rynku dostawcę Internetu.
Sorry, że się tak rozpisałem, ale denerwują mnie opinie osób, które tylko
coś, gdzieś,kiedyś słyszały.
Pozdrawiam
               Witold Jamroż Bielsko-Biała