Re: Jaką wersję Win 95 warto nabyć, aby system pracował najstabilniej?

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 10:11:36 MET DST

> Przede wszystkim chodzi mi o stabilność systemu, bo posiadając Win 98
> jest z tym krucho. Postanowiłem zainstalować 95, ale chciałbym
> najaktualniejszą wersję i najmniej wadliwą. Co Wy na to?

Cześć.
Windows 95 nie jest chyba najaktualniejszą i najmniej wadliwą
wersją windows ;)
Jeśli wykorzystujesz komputer do gier to Windows ME będzie OK.
Trzeba go tylko dobrze skonfigurować, a wtedy będzie stabilny.
Nie wierz tym co piszą że to badziewie, szajs, itp.
Ale jeśli nie jesteś namiętnym graczem to jednak wybierz
Windows 2000. Jest znacznie stabilniejszy i pewniejszy
w działaniu. Jeśli masz duży dysk, możesz zainstalować obie
wersje windows. WinME do zabawy i W2k do pracy.

Wonder