Re: Abit BH6 +HDD 40GB

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 03:33:23 MET DST

Guru zuko / Shark von Cygnus w poscie
<uaijdt0qg0jshmklphrq8tanarfeheds4u_at_4ax.com>, shark_at_post.pl naskrobal...
> U mnie na tej płycie chodzi Fujitsu MPG3409AT. Zauważyłem jedną rzecz.
> Jeśli połączyć kilka rzeczy, czyli:
> 1. Płyta Abit BH6 1.0
> 2. HDD MPG3409AT
> 3. Dowolny CD-ROM podpięty do płyty
> 4. Win98 PL
> 5. Odpalenie HDTach'a,
> to mamy piękny blue screen. Po dwóch tygodniach do tego doszedłem,
> przez cały czas myśląc, że albo dysk jest uwalony, albo płyta. Jak się
> okazuje, przy połączeniu tych wszsytkich punktów występuje blue
> screen. Nie potrafię tego wyjaśnić.

Ja tez, ale moze masz zle na tasmach. Bo niby powinno byc ze master na
koncu kabla, a slave w srodku. Ja na to np. nie zwracalem dotychczas
uwagi, bo mi dotychczas dzialalo dokladnie na odwot (zeby bylo mniej
zawieszania w obudowie). Ale po kupnie nagrywarki to musialem to przepiac
tak jak ma byc, bo sie walilo. Moze cos takiego ???

U mnie siedzi:
1. Abit BH6 v1.0 + Cel 300A_at_450
2. Seagate U5 40GB
3. WD Caviar 6.4 GB