Re: Podział na partycje-jak?

Autor: raku (raku_at_prz-rzeszow.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 01:40:39 MET DST

> Przepraszam, nie mam zamiaru Cię obrazić, ale może trzeba w fdisku
> wcisnąć opcję "zmień dysk bieżący", hę?

tu wyraznie dysk nie jest wlaczony w biosie (najlepiej ustaw autodetekcje na
wszystkie kanaly IDE, bo widze ze masz z tym wielkie problemy)
i zapomnij o fdisku i zlap sie PM (tu sprzecznosc z moim poprzednim
mailem) - jesli masz takie problemy, to gotowy jestes sobie zly dysk
sformatowac
PM bedzie dla ciebie wygodniejsze (czyt. latwiejsze w obsludze)

raku