Re: Abit Be6 II i Hot Rod?

Autor: Woxy Ivanhoee (_woxy__at_priv.onet.pl)
Data: Mon 16 Apr 2001 - 00:51:23 MET DST

Mam takowa plyte i dyski ATA 100 chodza na MODE 4+. Jezeli zrobisz upgrade
biosu xv100b.bin z
ftp://vluka.dhs.org
to bedziesz mial nowszy BIOS do HPT 370 i bedzie widzial go jako UDMA 5 (ATA
100).
BTW. Podepnij dysk do HPT370 (czyli kanal 3 lub 4) i koniecznie kablem ATA
66 (ten co ma gesto drucikow w porownaniu do standatrowego). W innym wypadku
nie wykryje ci dysku jako ATA 100.

Woxy Ivanhoee
_woxy__at_friko4.onet.pl