Hercules 3D Prophet + BorgTV

Autor: JaccekZ (jziegler_at_kki.net.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 23:39:27 MET DST

Cześć!
Mam problem z tą cudną kartą - problem jest następujący.
Wszystko działa OK! (tj borg) do chwili włączenia opcji clone (w celu pooglą
dania na TV). I jeżeli tą opcję włączę podczas oglądania czegokolwiek przez
borga - to obraz staje się różowy. Jeżeli włączeę tą opcję przy wyłączonym b
orgu i chcę go uruchomić to po powitalnym okienku dostaję tekst - nie mogę z
ainicjować direct draw (5). Co jest granę próbowałem na sterach 6.5 i 10.8.
Myślę że to kwestia sterów. Czy ktoś z posiadaczy w/w karty mógłby mi
podpowiedzieć jakie powinienem zainstalować stery.
Dodam jeszcze że na pozostałych programach tj. MoreTV, MultiDec wszystko
jest OK i przy klone i bez.
Konfig
Abit be6 (na BX), 128 ram, karta graf jw, tuner TV - mach.
Pozdrawiam Wszystkich
Wesołych Świąt.