Podział na partycje-jak?

Autor: Witold Jamroż (elwitjam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 22:04:45 MET DST

Cześć !

Sorry, ale mam jeszcze małe doświadczenie. Chodzi mi o to jak podzielić na
partycje dodatkowy dysk, który mam w kieszeni korzystając z fdisk. Robiłem
to ale z dyskiem podstawowym, natomiast dodatkowego w DOSie nie widzę, więc
chyba muszę przestawić coś w biosie. Nie chce mi się rozkręcać kompa i
podmieniać dyski a chciałbym zrobić to nie wyjmując dysku z kieszeni. Jeżeli
może mi ktoś pomóc będę wdzięczny.
Dzięki i pozdrawiam
                   Witek J.