Re: "Normalna" temperatua Athlona?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 21:06:24 MET DST

"Andrzej Krasuski" <cobalt_at_abakus.siedlce.tpsa.pl> wrote in message

> Też mi się tak wydaje... Ale cóż - Polak potrafi ;-))
> Jakieś pomysły, jak ich przekonać, żeby jednak uznali reklamację?

ale onie nie maja prawa jej nie przyjac
A procek mial stickersa przylepionego pod
spodem procka i czy czasem on sie nie przysmolil
czasem o to sie czepiaja.
Ale normalnie nie powinno byc problemow,
w sumie im to dzida przeciez i tak oddadza
go do hurtowni, hurtownia do dystrybutora a ten
do AMD i tam dopiero moga stwierdzic czy procek
byl krecony czy nie, ale i tak Ci nic wtedy nie zrobia.

Krzysiek