Re: modem sie nie laczy :(

Autor: Andrzej Krasuski (cobalt_at_abakus.siedlce.tpsa.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 21:58:53 MET DST

Adam wrote:

> Moze ...
> A moze
> wlasciwosci modemu / opcje / wywolaj okno terminala po wybraniu numeru /
> i tam recznie wklepac te ppp - ppp
> Wiem ,ze glupie ,ale czasami na zoltrixy pomaga :)

Tak prawdę mówiąc, to nie zależy od modemu klienta, ale od ustrojstwa z
drugiej strony - jedne się rozumieją, inne nie. Najlepiej najpierw
wystartować "z palucha" spod jakiegoś terminala - przynajmniej widać, co
się dzieje. Ale teraz już w większości przypadków z drugiej strony
stoją albo Rapporty, albo CVXy - a to umie rozmawiać. Gorzej, jak linia
nie potrafi - np radiolinie ucinają dokładnie wszelkie nadzieje...

AKC