Re: Głośna praca komputera...

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 20:11:00 MET DST

"Xavier" <nattalle_at_wp.pl> wrote in message news:9bc7gp$9fb$1_at_news.tpi.pl...

> Mam Samsunga 3,2 GB.
> Przy "uśpieniu" komputera, gdy dysk się wyłącza jest ok,
> więc sądzę, że to coś z dyskiem.

Taka mala rada gdy dajesz opcje uspienia odznacz opcje
wylonczenia dysku gdyz wylanczanie i wlanczanie dysku
skraca jego zywotnosc.
A jesli chodzi o glosnosc to samsungi sa dosc ciche.

>Możliwe, że jest zabrudzony
> lub zużyty wiatrak w dysku.
> Sorry za troche lamerskie pytanie, ale czy twardy dysk ma
> wiatrak? Jeśli tak to czy można go wymienić (w razie zużycia)?
> Jeśli to nie wiatrak to czy da się jakoś przeczyścic twardy dysk
> z kurzu?

dysk nie ma wiatraka co najwyzej moze byc wiatrak chlodzacy
na dysku ale ty go raczej nie masz gdyz dyski kiedys nie grzaly sie tak
mocno
jak obecnie no chyba ze masz w szufladzie z wiatrakami . Jak komp Ci
przechodzi w stan uspienia to raczej moze chalasowac wiatrak od zasialcza
albo
na grafice (w sumie nie wiem czy sie wtedy tez wylancza)

Krzysiek