Re: odinstalowanie softu

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 10:17:16 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <Andrzej_at_post.pl> napisał w wiadomości news:9bbibs$9r4$1_at_news.telbank.pl...
> Witam
> Zapenwe kazdy z Was instalowal juz programy , ktore nie maja mozliwosci
> odinstalowania . A jeszcze gorzej jest wtedy kiedy sa to wersje 30 dniowe
> jak np. Paint shop pro. blokuje sie po 30 dniach no i dysk juz jest
> zasmiecony. Owszem mozna to usunac ,ale zostaje wszytko w rejestrze itd
> ,itp. krotko mowiac robi sie balagan
>
> czy jest jakis program ,kotry ma mozliwosc odinstalowania kazdego programu ?
> . Czesto przy sofcie jest taki Uninstalshield czy jakos tak . O takie cos by
> [...]
Ja mam takie przyzwyczajenie (od czasu pojawienia się W95 ...), że pierwszy program,
który instaluję na dziewiczym systemie, to Quarterdeck CleansWeep. Przechwytuje
on każdą instalację nowego programu (pyta się, czy monitorować ...) - wychwytuje
wpisy do rejestru, dodawanie nowych plików ...
Tego typu oprogramowanie (Norton też coś takiego ma ...) to jedyna słuszna
metoda na (w miare) bezpieczne pozbycie się zbędnych śmieci z dysku ...

--
DooMiniK (bachus)