Re: Czy dobrze zrobilem RW-DVD ?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 17:35:01 MET DST

Hi!

Lulek <lul3k_at_poczta.onet.pl> napisales(as):

>W porządku, ale nie zawsze opłaca się kupować tanio. Często niższa
>cena nie rekompensuje późniejszych problemów, napraw czy krótkiej
>żywotności produktu i o tym jest tutaj mowa. Może po prostu za te
>pieniądze nie da się kupić DVD i nagrywarki o przyzwoitej jakości?

Nie wiem ile zcasu pochodzi DVD LG ale z tego co mi wiadomo nie padaja
za szybko... Za to Teac za 400 zet nie zedrzesz przez kilka lat :)
Weic wole nawet sie szarpnac na 100we drozej niz kupowac combo ktore
sie sypnie za niecaly rok, albo nie daj bozerok i jeden dzien, czyli
po gwarancji...

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor