Re: Jaką wersję Win 95 warto nabyć, aby system pracował najstabilniej?

Autor: Maciek (maciek_at_naw.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 15:55:37 MET DST

Cessario <czarotoja_at_go2.pl> wrote in message
> Przede wszystkim chodzi mi o stabilność systemu, bo posiadając Win 98
> jest z tym krucho. Postanowiłem zainstalować 95, ale chciałbym
> najaktualniejszą wersję i najmniej wadliwą. Co Wy na to?
>
> Pozdrawiam.

Windows95 OSR 2 lub 2.5(?).
Ale to tez zalezy jaki masz sprzet
bo jesli to jest np. Duren x MHz i kilkaset mb RAMu
to 95 moze sobie z tym po prostu -nie-poradzic-.
W takiej sytuacji najlepiej jest zainstalowac win98 Second Edition
albo, jesli lubisz troche grzebac w windzie i umialbys skonfigurowac -
win2000
pozdrawiam
\\Maciek