modem - jak poznac jaki ?

Autor: teo (teo27_at_go2.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 10:52:47 MET DST

czesc

robie kolezance kompa
za bardzo mi sie spieszylo i sformatowalem twardego nie spisujac co i jaki
ma na nim osprzet
myslalem ze poxniej winda sama to odnajdzie
i tak komuter troche stary p60 8 ramu
i juz pawie wszystko gotowe of korz win95
wpycham modem (aktualnie jest na com1) i on mowi mi ze to jest modem
standardowy i nic po za tym, a ia wiem na pewno ze to jest 56, a w
standardowych ustawieniach modemu moge wybrac tylko do 28 kbps
wiec tak dla sprobowania zrobilem to, lecz on jak sie laczyl (na poczatku
plul sie co do tozsamosci, ze nie wlasciwa) a poxniej nawet jak sie polaczyl
to po 2-3 s od razu wywalal mnie , a wiadomo impuls naliczony
prob bylo kolo 10
i tak nagle 10 impulsow zamknelo mi sie gdzies w 20 minutach :-)))))))

sadze ze wlasnie przez sterowniki tak mnie robi w jajo
czy moze wiecie jak moge sie dowiedziec cos o tym modemie
oto jedyne info co mam czyli rozne cyferki z przedu i stylu

z tylu czyli tam gdzie nic nie ma jest nalepka a na niej
V1456VQH-X(FLASH)
a pod nia kolejna i
P/N:96642596 (ale pewnie to jest nie istotne

przewracam na strone tytuowa i widze

i tam przepisuje pare cyferek z ukadow
"intel
PA28F400
B5B80
U9130051A
FLASH"

gdzie indziej
"meisei
M4-5H"

tak po srodku
"TMS320X2APJ
HHU-94A928W"

wpisywalem to do wyszukiwarki onetu, ale nic dobrego mi nie zwrocil

bym byl bardzo wdzieczny za pomoc

ia, czyli lucjan acz rowniez teo27_at_go2.pl