Re: chlodzenie obudowy

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 15:21:02 MET DST

> Mam takie pytanie bo wlasnie planuje jak ustawic wentylacje mojej obudowy
> sie zastanawiam co jest wazniejsze zasysanie powietrza z zewnatrz czy
> wypychanie na zewnatrz

Jedno i drógie. Nie bedzie zasysał z zewnątrz jak nic nie będzie wydmuchiwać
powietrza z zewnątrz obudowy i na odwrót.

> bo mam trzy wentylatory w tej chwili do dyspozycji
> (ktory ida do obudowy, nie licze zasilacza i procka) czy lepiej posadzic
dwa
> z tylu ktore wypychaja powietrze i jeden z przodu co zasysa czy na odwrot
> dwa ssace z przodu (bo mam taka mozliwosc) i jeden z tylu ? Co o tym
> myslicie bo wiem ze to jest kwestia sprawdzenia i wkazdej obudowie efekt
> moze byc inny ale tak teoretycznie jesli mozna ?

Najważniejsze aby z górych części obudowy (powiedzmy od połowy w góre)
odsysać z wnętrza obudowy a poniżej połowy wdmuchować.
Zimne powietrze powinno napływać od dołu i ogrzewając się lecieć do góry
gdzie
jest wydmuchiwane. Czy dasz wentylatory z przodu czy z tyłu obudowy to
praktycznie
mało ważne (i tak najlepiej jest w boku obudowy).

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\