Re: brak polskich czcionek

Autor: beduin03 (beduin03_at_go2.pl)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 02:03:19 MET DST

----- Original Message -----
From: "wilk" <wilk_at_polska.e.pl>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Sunday, April 15, 2001 1:28 AM
Subject: Re: brak polskich czcionek

> otwarciu

> moja propozycja jest taka:
> 1. przede wszystkim ustaw sobie styl "standard " na taki jaki chcesz
> 2. nie jest to krok drogi ale opcjonalny:
> a. naloz jeszcze raz system na ten co masz...nie ukrywam ze w drukowaniu
mi
> pomoglo.....czasami w win98 cos sie sypie i mimo ze masz dobry obraz na
> kompe nie chce drukowac:)..nie formatuj dysku tylko po prostu przeprowadz
> procedure instalacyjna :)
> ---
> pozdrawiam
> [...]
a zreszta ja mam polskie znaki na wydruku
--- jeszcze raz : pisze cos - robie drukuj - sa polskie znaki. ok.
--- nastepnie wydaje polecenie zapisz
---nastepnie po zapisaniu otwieram dokument - robie drukuj i juz nie ma
polskich znakoow
---albo koles daje mi tekst na dyskietce chce go wydrukowac i tez nie ma
polskich znakoow
---po prostu polskie znaki mam tylko wtedy gdy drukuje od razu po napisaniu
czegos - zapisanie tego roowna sie ze juz potem nie bedzie polskich znakoow
---wiem ze to troche zamotane ale tak jest